Fredagen och lördagen: (bilder kommer)

VARNING: LÅNGT INLÄGG =)



Fredag:
Medans jag höll på att räkna röster så sa mamma att vi skulle åka. Så Åza körde oss till mormor där vi träffade Åsa (moster) Och därifrån åkte vi på en gång in till stan. Väl hos Åsa så gick vi nästan direkt ut till stan igen, kollade lite i affärer, köpte glass. Jag köpte en bägare med två kulor, kokos och blåbär.
Sen drog vi till bion och bestämde vilken film vi ville se, vi valde Duplicity. Den var helt okej. Rätt utdragen film men den är nog värd att se. Dessutom var vi ensamma på salongen Så vi böt platser rätt ofta.
Efter bion skulle vi handla på ica och på vägen dit gick vi förbi Dessie. Sen efter vi varit på ica gick vi till därmedpasta och beställde pizza. medans vi väntade gick Åsa hem med grejerna vi handlat. Sen när hon kom tillbaka kom våra pizzor. Och guuuud vad gott de var asså!! Om ni är på södermalm får ni inte bara missa därmedpasta asså!
Sen gick vi upp till en mur och köpte glass och kollade på utsikten. Sen gick vi hem och myste lite framför tv:n och så =)

Lördag: VI vaknade och åt frukost kanske runt halv elva. vet inte. Sen efter de drog vi utåt mot Ringen och så kollade vi på lite kläder på b. la. JC. Jag såg en jättefin klänning men hade inte pengar. Sen kollade vi lite på MQ hittade lite fina grejer där också men jag köpte inget. Efter de drog vi till H&M. Och GUUUUD vad stor den butiken var asså. Hittade en jättefin klänning där också som liknade den på JC men klänningen på H&M fanns bara i storlek 42. -.-'
Sen efter de skulle vi dra. Men jag ville prova en kjol jag sett på JC men den fanns också bara i 40 och 42. Sen skulle vi gå och köpa glass igen. hehe. Men innan de drog vi in en sväng på skrapan, såg ett par fina glajjor på intersport men köpte dom inte. Sen köpte vi glass på medborgarplatsen. Jag köpte samma som den sista glassen kvällen innan, kokos och hallonsorbé. Men den var inte god.
Sen gick vi hem och packade och sen drog vi hemmåt.
Direkt när jag kom hem så åkte jag och pappa till eurostop och handlade. Jag kollade om klänningen fanns på H&M där men de gjorde den inte. Sen gick vi och handlade mat. Och efter de drog jag in på KICKS och köpte ett nagellack, eyeliner och ett hårband. På hårbandet var de rea så det kostade bara 6 kr =)



Förresten så när vi gick ut från Ringen så mötte vi Amanda Jensen =)




J  A  G     J  U  S  T     N  U     =  )
P  U  S  S     P  Å     E  R  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0