dagen

Nu är jag hemma! Idag har jag varit på underbart humör! Det var ju sista slöjden så jag var as glad på slöjdlektionen + att vi tjejer hade as kul och skrattade as mycket till Några killar i rummet brevid, (ni vet, glasfönster i mellan två salar) och det var ju kul.
Och efter de hämtade mamma mig och körde mig till pappas jobb. Och på hans jobb hände de lite roliga saker =D
Och nu är jag hemma och har kollat och fixat veckans blogg.

Har förresten fått ''uppdrag'' av Linda att skriva i hennes blogg i några dagar för att hon inte kommer skriva medans hon är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0