bara en dag kvar.



Imorgon är det sista dagen till att skriva ett inlägg, för er som är utvalda till veckans blogg dåra. Sen så kommer jag kolla alla utvalda bloggar om dom skrivit inlägget och sen går dom som gjort det till final.
Så kom igen alla! rösta på och glöm inte att skriva ett inlägg.
Sen vet jag också att det finns några som undrar om dom kan ''anmäla'' sig till veckans blogg. Och nu tar jag upp det en gång och för alla här i bloggen. Om ni vill bli utvalda till veckans blogg så är det bara att skriva en kommentar i min blogg (glöm inte att lämna namn och bloggadressen till den blogg ni vill anmäla) där ni skriver vilken blogg ni vill anmäla till veckans blogg. Och sen så kanske den bloggen ni vill ha med blir utvald till nästa vecka.
För det händer faktist att jag brukar sitta och inte veta vilka bloggar som ska bli utvalda och därför blir vissa de två gånger.

Så kom igen! rösta, anmäl bloggar och allt de där! =) den här veckan har ju felst röstat hitills någonsin i min blogg, 34 kommentarer. Det är bra många och de finns några bloggar som ligger väldigt jämt så skynda dig att rösta, på fredag väljs veckans blogg ut, och ni vill väll att eran favorit ska vinna? kom ihåg att de går att rösta fler än en gång ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0