videobloggning? eller?


jag just nu

Hejsan! Guuud vilken dag! Vid halv fem - fem så sa pappa att vi skulle till vallentuna för att lämna pappas ena bil där och sen få skjuss av pappas kompis till pappas jobb där pappas andra bil stog. När vi väl kom till pappas jobb så kom pappa på att han glömt nycklarna till bilen så vi fick åka hem, hämta nycklarna och sen åka tillbaka. Och sen var jag jätte hungrig för att jag inte åt någon lunch. För den där jäkla spisen ska jävlas med mig hela tiden.

''ABC easy as 123'' hahaha var bara tvungen, michael jackson/jackson 5 reklam på tvn.

aa men de började lukta bränt varje gång jag skulle koka vatten så jag sket i att göra nudlar idag, men jag och pappa ordnade de nu när vi var och handlade och köpte panpizzor, 100 gånger lättare att göra ju!

Nu, family guy eller JONAS.. har inte riktigt bestämt mig än, ska iallafall kolla in bilddagboken.



Förresten, är videobloggning någonting intressant att börja med?

Kommentarer
Postat av: Leia

Så söt bild! =)

2009-07-24 @ 22:32:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0