Vad synd ''/

Ni som läser TomicTomis blogg så sa ju han att han att han visste hur Kenza fick MTV jobbet, men han får tydligen inte berätta. iallafall. dagen:

Mötte Sabrina och vi satt och snackade medans vi väntade på nästa buss, sen skämde vi ut oss för ett par målarkillar som skulle till stationen och sånt. haha!
Sen tog vi bussen mot Carlslund där vi gick av och tog ett varv runt Södervik och sen så skulle vi åka hem för att äta, och då tog vi bussen som går igenom hela väsby så vi blev lite sena. hehe.
När vi kom till stationen var de typ 20 minuter kvar tills den sista bussen hem till mig skulle komma så vi gick in på pressbyrån och köpte daim. Sen åkte vi hem och spelade sims '')

BILDER KOMMER IMORGON!

NU SKA JAG FORTSÄTTA SE PÅ CINDERELLA STORY, DEN ÄR SÅ JÄKLA BRA!

Kommentarer
Postat av: FS

Kissies hemliga kille ''J'' inte så hemlig längre.

Såg henne på donken och nu har min skvaller blogg fått reda på hans BLOGG haha läs mer i min blogg ;)



xoxo www.falsksanning.blogg.se

2009-07-28 @ 23:32:33
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0