snabb update: independence day

Hej alla! vad har ni gjort idag? själv har jag bara varit hemma och firat mamma som fyller 35 idag. grattis <3. Och ätit en massa tårta, mamma gjorde två olika stycken.
Vad gör ni nu då? själv ser jag på independence day på sexan just nu. Ska nog mysa framför tvn resten av kvällen. Imorgon har jag iallafall inga planer. Har ni några ideer?
Gud, jag fattar inte hur jag orkar med mitt ointressanta liv? fattar inte hur ni läsare orkar läsa min blogg heller? jaja, jag ska försöka bli bättre. =)



Kommentarer
Postat av: ahwww

hej sorry du vann inte den här gången på veckansblogg :(

2009-07-24 @ 11:10:55
URL: http://ahwww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0