Saknar dig redan!

Saknar dig redan sis<3 ! måste nästan åka ner till ... blablabla vad stället nu hette där nere i spanien. Eller så kidnappar jag Sabrina och åker med henne till Barcelona och gå på den där lilla trånga gatan och höra alla snacka om oss, eller försöka beställa glass på de där underbara glassstället! åååh! jag vill tillbaka ! nu! Eller som när vi stog där och snackade med den där guldiga tjejen, eller som när vi gick in i den där första bershka butiken och dom kollade om du snott något HAHAH! minnen <33

SABRINA & JENNIFER IN BARCELONA = LOVE!

Nu ska jag fortsätta se lite på tv, sen ska jag nog gå och lägga mig, jag kommer ju nog vakna av pappa och Christoffer när dom går upp imorgon, klockan 5! Dom är så jäkla högljudda på morgonen, ibland brukar jag till och med hoppa till i sömnen för att jag tror att de brinner någon stans för!! jaja, roliga är dom iallafall.

Lite mer seriösa bilder den här gången iallafall : D




så där ser jag ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0