jävla ret hosta!

VARNING! LÅNGT INLÄGG!


aah har en störig rethosta just nu!

Kör igenom dagen snabbt!

vi gick upp runt 9 och åt frukost. Efter de så gjorde vi os i ordning och åkte in till Kista. Där vi shoppade och åt lunch. Jag köpte en klänning/tunika/långt linne eller vad man ska säga. på MQ. Jag ska visa er en bild imorgon.
Runt klockan 3 skulle vi börja dra oss hemmåt. Och när vi sitter och väntar på bussen ser jag en krullhårig kille som liknar en av gittaristerna i h.e.a.t, Eric Rivers. Och då kom våran buss och som tur var skulle han också med den bussen. Och när han sällde sig bakom oss såg jag att de var Eric Rivers. Så jag sa det till Freja och hon fattade typ noll. Men jag var fortfarande inte helt säker om de var han och dum som jag är så vänder jag mig om och kollar på honom och då ser jag att de är han. Jag börjar prata med freja:

(jag) Freja, en av gittaristerna i h.e.a.t är här. Kan du fråga om du kan ta ett kort på honom?
(freja) va? är de sant?
(jag) ja, men kan du göra de så ska du se att de är pinsamt. för jag vågar inte.
(freja) ja okej =)
(jag) Slutstationen kommer nu och han borde också gå av då så fråga då.

vi gick av bussen...

(freja) nej jag vågar inte..
(jag) jo kom nu.

Eric gick upp mot tågen. Vi med.

(jag) nehe men då gör väll jag de då ;)

han satte sig på en bänk.. och vi gick fram emot honom.

(jag) är de du som är med i h.e.a.t?
(eric) ja.
(jag) får vi ta ett kort på dig?
(eric) självklart. vill ni vara med på kortet?
(jag och freja i munnen på varandra) nej
(eric) okej.

och så tog vi kortet och gick sen därifrån. Kortet kommer ni också att få se senare i veckan.

Sen åkte vi hem =)

Och nu har  jag spenderat någon timme med att spela sims och nu ska jag snart sova. Ska upp tidigt imorgon -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0