Jag & Sabrina är sååå duktiga ( :

Vi vaknade vi 11 idag, låg kvar  i sängen i en timme sen gick vi till centrum. Efter någon timme där så var vi hungriga och hade inte så mycket pengar så vi drog hem till henne och hämtade mer, efter de så drog vi till hemköp och köpte kyckling, pommes pinnes och potatissallad. Så vi gick hem sen och fixade frukost/lunch (brunch?)
Sen efter de gick vi ut mot runbyskolan, men var tvugna att gå tillbaka för jag skulle hem.
Sen gjorde jag nudlar till middag!! haha. De lättaste. =D Haha!


Såg förresten basisten och sångaren i h.e.a.t igår när jag och Sabrina satt och åt glass så blev dom avsläppta av en utav gittaristerna. =) Hann inte be om bild, dom skulle med tåget.

nånting har hänt med texten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0