hur stor tror dom man är?

tjajaja alla! Kom hem för drygt en timme sen. Hade det iallafall bra. Beställde en kycklingsallad med pasta idag och jag fick as mycket sallad! åt knappt halva. Sen fick man en 25 cm brötbit med. Jag menar, hur stor tror dom jag är? shit vad mätt jag blev. Sen fick jag sju klubbor också. nej vänta! måste äta något nu min mage skriker nästan, hehe.
Såå.. tog lite juice och fyra digistive kex med smör på.

 Vad jag ska göra ikväll vet jag inte.. ta det lugnt, mamma fyller ju år imorgon. Sen drar jag nog tillbaks till pappa. ja, jag vet fram och tillbaka. Men de var tänkt att jag inte skulle åka till mamma idag men sen så fyller hon ju år och de vill jag inte missa för hon fyller ju faktist 35.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0