Hahahah Edward Norton

Pappa kollade på V tidigare ikväll och jag har inte orkat byta kanal sen dess och för ett tag sen så började tro, hopp och kärlek (keeping the faith) med Edward Norton och Ben stiller.
Men iallafall. Så ser jag på den här filmen och sen helt plötsligt ser jag Edward Norton (American History X) och i Keeping the faith så ser han ut som värsta tönten och jag trodde aldrig han skulle det, eller ja. Att han ens kunde se ut som de? haha. började iallafall skratta.



ja menar, kolla skillnaden? hahah! HAN PASSAR MYCKET BÄTTRE SOM DEREK VINYARD I AMERICAN HISTORY X TYCKER JAG (ojj caps) jaja, vi hörs imorgon. Är trött nu så jag tänker gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0