Godnatt

Jag fick en kommentar. En där det stog att jag borde göra fler ''dress like'' och som jag sa när jag för första gången berättade att jag skulle börja med fler dress like så sa jag att jag hade många på G. Men jag vill bara inte lägga upp alla på samma gång för då blir de ju tråkigt? så ni får vänta någon dag eller så så kommer jag publicera nästa.

Freja om du läser de här så svara på mina sms. För jag vet ingen tid eller så alls. Och ens om de blir något eftersom du typ var magsjuk igår. Och om jag inte får något svar så kanske jag har andra planer så snälla skynda dig att svara på dom.

Ska sova nu, men vi får höras imorgon!

puss!♥

Kommentarer
Postat av: sabrina

HAHAHAHAHAHA men ohh vad du kan vara tràkigt va sà tràkigt sà att det blev kul X) <3<3<3<3 nàgra glass kulor ;)



men vet du dom har spelat in en liten bil av NEW MOON men assà det beràttade nonna idag och det var igàr :( menmen beràttare mer om det sen.<3

2009-07-04 @ 19:24:43
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0