film tips!

Jag och sis såg en JÄTTEbra film igår/inatt! den heter The Unborn och de är en rysare. Jag och sis hoppade till flera gånger och jaaa hahha gud vad bra den var. De här handlar den om:

Det händer att själen efter en människa som dött, är så ondskefull att vägen till himlen är stängd för den. Istället tvingas den till en ändlös vandring i gränslandet mellan världarna på ständig jakt efter en ny kropp att ta i besittning. Och ibland lyckas den.




och nu ska vi se ännu en film samtidigt som vi trycker i oss lite pizza haha.. Green street Holigans

Kommentarer
Postat av: ahwww

tack :)

2009-07-20 @ 11:54:09
URL: http://ahwww.blogg.se/
Postat av: jonna

Den där såg jag också igår, och jag tycker den var jätte dålig !

Den kunde ha varit mycket läskigare tycker jag, haha.

2009-07-20 @ 19:06:21
URL: http://jonnao.devote.se

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0