Bilder från dagarna vi var hos min moster



Här skulle vi åka en lång ruschkana som vi gick förbi och ingen av dom som sa att dom ville åka först vågade så jag fick göra de =) glömde tyvärr att ta ett kort för att visa hur lång kanan va.



Efter vi ätit pizza så gick vi och kollade på utsikten. Bilden ägs av mig, så om ni ska kopiera så skriv en länk till min blogg.



Där har vi grönan <3 den bilden ägs också av mig, så skriv en länk till min blogg om ni vill låna bilden eller fråga om ni får använda den.




Den där bilden togs bara för skojskull! för att jag ville ta ett kort på NK skylten som syntes. ser ni den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0