090710, New Divide - Linkin Park

Filmen var inte jättebra iaf.. Den här natten har varit den värsta i år asså! Jag vaknade av att jag fick kramp i vaden. Och jag kunde inte röra benet för de gjorde för jäkligt ont. Jag höll de i luften och tröck vaden mot låret med hjälp av mina händer. De kändes som om jag skulle dö för de gick aldrig bort. Sen när jag skulle försöka lägga det ner så gjorde de så ont att jag fick ta upp de igen. Sen kunde jag inte röra foten särskilt bra heller.. Men tillslut kunde jag somna iallafall =)

Drar till pappa snart, eller ja i eftermiddag. Så jag måste packa eftersom jag ska vara hos farmor i veckan så ni får klara er utan mig =/  Men jag drar ju inte förrän på söndag så än är jag inte borta =)

Lyssna på Linkin park's låt new divide. Den är i från transformers revenge of the fallen. Så lyssna på den =)



jag just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0