Söndag...

Nu är det söndag. Jag sitter här och bloggar och vet inte vad jag ska göra... Jag har tråkigt. Jag funderar på om jag ska sätta på lite musik, de brukar göra mig gladare.
anyways, idag ska jag bara vara hemma och sen när pappa kommer hem ska vi förmodligen göra något. Sen ikväll ska jag hem till mamma duscha och göra mig redo för skolan.
Jusste. Jag läste en bit på Twilight igår. Den va skit bra även om jag inte kom så långt för jag var jätte trött. Jag har den nya utgåvan där Edward berättar om mötet med Bella. Fortfarande kvar på de, jag trodde aldrig att man kunde berätta om ett möte på typ 20-30 sidor ;)
haha. Jaja vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0