pluggar,

sitter just nu och skriver på mitt arbete om Usa som ska redovisas på måndag. Så jag gör det sista nu. Fast jag har lite problem. Kan nämnligen inte skriva ut från min dator (skrivaren är inte inställd) så Det får Thomas hjälpa mig med sen. Så det är anledningen till att jag inte skrivit på hela dagen.
Sen igårkväll har det blåst jättemycket. Det känns som att träden ska falla över mig. (jag har några nära mitt rum)  Haha! så japp. Och det har blåst så mycket sen dess. Som typ en storm! är det någon som har sånt väder?

Nu måste jag tillbaka till skrivandet men vi får se om jag hinner skriva idag annars blir det imorgon.

kram!

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha, oh ya!! I forgot about that XD



I really like your hair btw:)

2009-01-13 @ 04:15:58
URL: http://andreakm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0