(mobilbloggar) Rollercoaster rush

Godmorgon! Sitter i sängen och bloggar. Jag har precis ätit frukost och nu ligger jag. Här och lyssnar på när Bella & rebecca spelar rollercoaster rush på Bellas mobil. Dagens plan är att fira Bella som fyller år på tisdag. Nu kom rebecca och hade hämtat hellas vita nintendo DS. Så nu spelar rebecca nintendo och Bella ligger och kollar på. Skulle också vilja spela men jag gillar inte något utav mina spel. =[ anyways, vad är era planer? Jag skulle vilja vara med sabrina Idag men jag kan inte :-( så ja... Vi hörs! Puzz&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0