Min header (design)

många (eller några) har kommenterat och sagt att dom gillar min design. Så jag tänkte dela med mig. Jag skapade min header i fotoprogrammet picasa3 som går att ladda ner helt gratis och lagligt från google. Sen valde jag att skapa ett collage där jag la upp alla bilder som jag ville ha me och gjorde ett collage på mitt sätt. De går att göra collage på många olika sett. och sen tryckte jag på spara collage. och sen la jag till texten ''Jennifer Pettersson''.

Så det är så de gick till. Sen får ni ju göra på erat sett. Ikväll är det ANTM och de ska jag kolla på. Och sen ska jag plugga lite till. Påväg hem till mamma kanske jag & pappa stannar för att köpa Lindas födelsedagspresent. (hon fyller år på fredag så gratta henne!) Sen även dom sena julklapparna till dom andra tjejerna.
och ett VIKTIGT! medelande.. okej nej det är det inte, men för tjejerna i min klass så måste jag säga att alla tjejer i klassen har blogg nu! haha, Agnes skaffade sin idag. Så gå gärna in och kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0