How do you sleep?

Jag ÄLSKAR Jesse McCartney. Eller jag menar han är duktig och skit bra. Han har en ny låt som How do you sleep. Sitter och lyssnar på den nu. Men han har ett gäng andra bra låtar också. Och dom jag gillar bäst finns nedanför.
Har även bilder på armbandet från OKEJ. Det är zebra färgat. Idag när jag och pappa handlade fick jag Om jag kunde drömma (twilight) Ska börja läsa den ikväll tror jag. Eftersom jag inte får se filmen så ;( fast boken är inte i pocket, men spelar roll? haha. Har någon läst boken? är den bra? =)




How do you sleep.


It's over...
 

Beautiful Soul :) min favorit! =]

Kommentarer
Postat av: skrattandesabrina

fett fint armband !;o <33

2009-01-10 @ 21:40:48
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/
Postat av: Aida

hej du har en SKKITT bra blogg!.jag ska säga till mina kompisar om den!.

Och jag undrade hur du tog videos från Youtub och la in dom till din blogg!.Snälla om du har tid så kom in till min blogg och skriv!

PS.VÄRKLIGEN bra blogg:D

2009-01-12 @ 14:40:30
URL: http://idiis.blogg.se/
Postat av: michaela

hejhej !

ooh jesse mccartbey är så snygg,och bra ! :$

och frågan om boken "om ja kunde drömma";man blir helt kär i den ! inte i början men efter ett tag blir den jättebra ! och jag undrar också hur man tar videos från youutube o lägger in den på bloggen. ha en bra dag ! :)

2009-01-12 @ 20:17:24
URL: http://michaelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0