Forever and always, en låt till alla tjejer!

hejsan! snart börjar CSI och de ska jag se på så det här blir sista inlägget för sen är det Prison Break. Jag lyssnar på Savannah Outen's verasion utav Taylor Swift's låt Forever & Always. Savannah är jätte duktig, lyssna gärna! :) haha. Så lyssna på Savannahs verasion och sen Taylors! =] fast bara om ni orkar. Forever & always är en låt som Taylor skrev om en kille som har gjort slut (Joe Jonas) över telefon på 27 sekunder. Och texten är jättefin!

Och till den/dom som kommenterat och frågat om video chatten igår, ja det gick jättebra! dom var söta, roliga och UNDERBARA! ( I'm in ♥!!!) fast de va jag redan). Men det blev även sen jag & Rebecca gick och la oss 00.40 ungefär , men jag somnade inte förrän efter klockan 1. Och sen skulle jag upp halv sju och det gjorde inte saken bättre.

Nu börjar det!

Savannah's!
 

Taylor's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0