[= åååh! kan man vara bättre? =]

hejsan! nu har jag lite utav nyårsbilderna... Iallafall dom från min dator. Resten är på pappas kamera. ledsen för dålig uppdatering. men eftersom det är jullov så händer det inte så mycket och jag har inget att skriva om. Men snart börjar skolan :( och då så ska jag börja uppdatera oftare.
Jobbar även på ny design. Det står många i kö. Men min design blir nog klar idag. Hoppas jag. Jag hoppas att den blir bra och att ni tycker de! =]
haha! jaja. sen har jag även en video med älskade JB som jag bara ryser av att höra den här underbara duetten med Jordin Sparks!



Gigantiska hårspännen från Gina tricot - 89:-


Rebecca sitter och smyger med vår laptop!


Och så spelade hon på mitt Nintendo DS samtidigt ;)


Hon gjorde sin egna msn gubbe på datorn ;)

Jag vet att de inte va några riktiga Nyårs bilder med de va de jag hann ta med min kamera

Kommentarer
Postat av: gabriella

haha vad bra för dig va?

2009-01-06 @ 15:02:28

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0