24h-24 is back!

Take care of yourself darling I guess, I guess this is goodbye. Ungefär så va det jag tänkte när jag kollat klart på säsong utav 24. Men nu har säsong 7 kommit! yay! i Januari 2008 sa dom att 24 säsong 7 skulle komma. Jag väntade och väntade men inget 24. Så kollade jag på E! news och dom sa att det blivit uppskjutet tills hösten. Men kom det något? nej. Så jag har väntat. Sen va det typ sagt att det skulle komma i December. Men nej. Men nu är de här! jippi!

Sen igår fick jag en parfym utav pappa , miss sixty rock muse. Men jag vet inte vart min kamera är så det är lite problem... Men jag ska kolla om jag hittar en bild på Google och då visar jag.

Nu bakar jag och mamma kakor, så jag måste gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0