Waking up in... vegas

Jag kom hem för ett tag sen. Jag och pappa har handlat. Och då på ICA såg jag att någon sån här bilaga till Aftonbladet eller Expressen. Eller va det va. Och då stog det... Vad ska Victora säga?: Blondinbella och Daniel Westling har en affär..!
Är det sant? Och isåfall vad för affär? det är något jag vill veta. Om dom menar otrohet så tror inte jag på det iallafall. Varför skulle dom göra det? Blondinbella har väll hennes pojkvän Nils och Daniel Victoria. Men de kanske inte är en otrohetsaffär?

Nu lyssnar jag på ''lite mindre kända'' låtar utav Katy Perry. Och några jag gillar är Waking up in vegas, If you can afford me, damn, You're so gay, Breakout och Mannequin... Men bäst är dom som finns nedanför ;)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0