Tävling!

Nu är det dags för en tävling. Jag kommer att tävla bort ett gäng designer. Det du ska göra står nedanför =]


• DU får välja en utav designerna nedanför du vill ha.
• Sen är det bara att skriva ett inlägg om mig på din blogg och såklart skriva länken till min blogg i inlägget.
• sen skriver du en kommentar till det här inlägget med länken till din blogg och ditt namn + vilken design du vill ha.
• Tävlingen avslutas den 12 Feburari så ni har på er tills på torsdag.
• men det finns ett vilkor, och det är att du måste ha blogg.se

Där det är bilder på mig kommer det vara bilder på dig. Och där dom svarta kontur''människorna'' är får du välja om du vill ha bilder på dig eller om du vill ha dom.


Kommentarer
Postat av: gabriella

jag vill vara med och tävla! jag vill ha design nummer 6

2009-02-13 @ 10:14:57
URL: http://beellaas.blogg.se/
Postat av: Olivia <3

Hej, jag undrar bara om min heder skulle kunna vara lite mera lik din?

Alltså bilderna lite mera sammlat :)

2009-03-15 @ 17:51:32
URL: http://oliviasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0