ljudet av ditt hjärta

igår, eller inatt, läste jag ut När jag hör din röst. Den var jättebra så jag fick ljuder utav ditt hjärta utav pappa idag. Men det jobbiga är att sidorna bara ökar..


Om jag kunde drömma: ca. 300 sidor
När jag hör din röst: ca. 400 sidor
ljudet av ditt hjärta: ca. 500 sidor
så länge vi båda andas: ca. 700 sidor


är inte det jobbigt? haha. Men jag ska läsa och läsa. Det är värt det. För er som inte läser Twilight serien... GÖR DET! hehe.
det här blir nog sista inlägget för idag.





Det finns en möjlighet att Dakota Fanning ska spela Jane i New Moon. Jag tycker hon borde det, hon har så mycke talang.

Kommentarer
Postat av: Freja

GEEE MIIIIG TWILIGHT BÖCKERNA!!!! jag får väl sno dom när du sover..... hihihihihihihihohohohohhohahahahahaha MWOAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!! hiho x)

2009-02-22 @ 20:35:09
URL: http://littlefrejjiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0