iPhone

min Iphone är anledningen till varför jag inte skrivit. På min dator hos mamma har Itunes blivit knäppt så jag måste börja lägga in musik på datorn hos pappa. Så det håller jag på att fixa med men jag kanske inte blir klar idag. Det är en massa musik! ;-)
När jag kom hem från skolan så började jag och Rebecca på Lindas nya design också, sådet tog lite tid.
Idag är det fettisdagen så jag och pappa stannade och köpte semlor på vägen hem. På en lektion vi hade idag om respekt satt jag och glodde på almanackan och såg att min pappa har namnsdag idag ;) haha.
nu måste jag fortsätta med musiken. Är det något bra på tv ikväll? Top Model går ju inte längre.



kanske ska spela lite snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0