If I could dream....

jag vill läsa när jag hör din röst. Men jag kan inte för Tobblie ligger här breved mig och sover. och om jag går vaknar hon. Så jag får väll stå ut.
Ja tänkte även visa eller ja skriva upp en text till en början utav Beyonces If I were a boy. Jag tog alla Svenska titlar på böckerna.

If I could dream.. when I hear your voice. I roll out a bed in the mornin' and when hear your heart beating again I can't breathe. As long as we both can breath!

ja hehe , dom orden som är understrukna är titlarna! det blev säkert något fel men ;)

det funkar inte att göra stilen fet, kursiv, understruken eller struken!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0