Fredagen den 13:de!

Jag är hemma idag med. Jag vaknade utav ett sms från Linda runt 07.00 där hon skrev att jag skulle ha varma kläder för att vi skulle göra någonting utomhus på SO:n. Och det hade jag glömt bort, så tack Linda! men jag skulle ändå inte till skolan... Jag kunde inte somna om så jag läste en stund och sen spelade jag nintendo DS ''Imagine, my secret world'' heter spelet. Och där kan man skriva dagbok, göra en massa personlighetstest och en massa mer. Och man behöver inte direkt vara rädd för att för att folk ska läsa, för man får välja en ''hemlig kod'' som dom säger att det heter på spelet. Så varje gång man startar spelet får man skriva in koden.

Förlåt för dålig uppdatering igår men jag hann inte skriva mer. Men i alla hjärtans dag present fick jag nintendo DS spelet ''Imagine, my secret world'' utav pappa. Han hade tänkt köpa en stor nalle men den var för dyr så jag fick välja en själv. Och DinSko hade inte ett par skor jag ville ha, Gina Tricot hade inte jeansjackan i min storlek, och så prövade jag en hel del fler saker på Gina Tricot men jag gillade inget. Så jag valde spelet.


Eftersom jag inte hann skriva mer igår så avslutade jag inte tävlingen. Så jag gör det nu. Jag ska kolla vilka som anmält sig och jag berättar vem som vunnit i nästa inlägg.

Så nu ska jag avsluta tävlingen och sen ska jag klippa en video i Windows Movie Maker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0