Chris Brown's ursäkt





Chris Brown är ju anklagad för att ha misshandlat Rihanna. Och för några dagar sen gick han ut med en ursäkt.
översättning utav mig finns under den engelska.

"Words cannot begin to express how sorry and saddened I am over what transpired. I am seeking the counseling of my pastor, my mother and other loved ones and I am committed, with God's help, to emerging a better person.
"Much of what has been speculated or reported on blogs and/or reported in the media is wrong.
"While I would like to be able to talk about this more, until the legal issues are resolved, this is all I can say except that I have not written any messages or made any posts to Facebook, on blogs or any place else.
"Those posts or writings under my name are frauds"


"Ord kan inte beskriva hur ledsen jag är över vad som hänt. Jag får rådgivning utav min präst, mamma och andra nära och kära med Guds hjälp för att för att bli en bättre person. Mycket av vod som sagt och rapoterats på bloggar och/eller i media är fel. Medans skulle jag vilja prata om det här mer, tills dom lagliga problemen är lösta är det här allt jag kan säga utom att jag inte har skrivit några meddelanden eller skrivit något till Facebook, på bloggar och andra ställen. Dom som skriver där under mitt namn är  bedragare.''

det var en dålig översättning utav mig.

© justjared.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0