Bio idag

ledsen att jag inte hann skriva något mer igår. När jag vaknade så läste jag en bit i när jag hör din röst. Och mitt i när allt va lite långtråkigt så bara hände de något spännande. Och de gjorde så att man inte kunde sluta läsa. Fast sen fick jag solen i ögonen så jag fick gå upp. Så nu sitter jag bara i min mysdress. Men jag ska snart klä på mig. Senare Idag ska jag iallafall se på bio med mamma. Och sen ska jag till pappa. Så de blev en kort vecka här hos mamma.
Nu ska jag lyssna på musik.. Och kanske skriva något ''dress like'' inlägg.


Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken sida har du använt när du har gjort så att du är med i hancocks brillor eller i jokerns hand? skulle vara jättetacksam för svar =)

2009-02-18 @ 13:10:03
Postat av: gabriella

ÄR MIN DESIN KLAR SNART? ( JAG KAN BARA SKRIVA MED STORA BOCKSTÄVER )

2009-02-18 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0