090225




hejsan. Nu är jag hemma efter en tråkig lång skoldag, åtminstonde kändes det som att den var lång. Jag drar i genom dagen snabbt.
När vi kom till skolan började Linda & Sofia träna innebandy. Efter ett tag kom Anna och Agnes. Anna ringde till killen hon gillar för att se om han ville hänga med och bada på lördag men han visste inte. Sen kom jag på att jag trodde att jag och Linda skulle hålla i en gympalektion för sexåringarna, så jag sa till Linda och vi gick in och frågade vilka som skulle ha det idag. Det var jag och Linda. Vi hade inget planerat så vi fick komma på något snabbt. När det ringde in visste vi fortfarande inte.. Tillslut blev det ''rockringskull'' till uppvärming, sen kastade jag bollar på dom så att vi kunde dela in dom i lag. (lagen var till flaggan) Det slutade med att det blev oavgjort. Efter flaggan körde vi nilen och sen kycklingen och vargen. Sen blev det så klart duschkull som avslutning. Jag och Linda fick springa fram och tillbaka när vi skulle hämta bollarna vi kastade med.
Sen efter den lektionen så blev det fritt arbete så jag jobbade med Engelska. Efter det var det rast och sen fritt igen. Efter ett tag kom Bengt och vi hade NO. Jag jobbade med Daniel och vi gjorde en del. Vi ska skriva om barrskogsklimatet -.-
Men arbetet måste ju bli bra eftersom att min redovisning om usa plus det här arbetet är den största delen vi får omdömmen på. Sen fortsatte jag på min hylla i slöjden.

Ledsen för att jag publicerar det här sent, men pappa kom och hämtade mig mitt i inlägget Och så har jag ätit så
 Nu ska jag fortsätta med musiken till min Iphone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0