090204

Fotboll! imorgon. Ja, imorgon är fotbollstuneringen och jag är inte direkt förberedd, så idag/ikväll ska jag ägna min tid åt att läsa reglerna jag fått utav min lärare. Jag skulle vilja ha nummer 13, men någon utav killarna i min klass sa att han ville ha det. :( det är mitt turnummer! Och så finns det ju Sofia har sagt att hon också vill ha det. Men det finns ju bara ett nr 13.

Jag skulle ju också varit på pappas jobb med honom idag, men så ringer han och säger att han är magsjuk! Och det var hans ideé att jag skulle komma idag. Jag ville komma i måndags.
Snart börjar Las Vegas! yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0