julklappsshopping

Ny design igen! Är så mycke nöjdare över den här än den gamla.
Om någon undrar varför min blogg va lösenordsskyddad i någon timme vare för att designen skulle upp och jag var tvungen att återställa hela bloggens design satte ;)

Sitter iallafall och käkar chips! :) va sugen och har ju kvar en påse sen min och elins helg! :)
imorgon blir det iallafall bästavän och att köpa julklappar ;) Så jävla svårt, när man frågar någon så säger dom, jag vet inte, någonting från dig. Och de stör mig så jävla mycke! eller okej, jag är likadan själv i för sig men ändå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0