nyårslöften

läste sabrinas blogg.. hon har bestämt nyårslöften och kollat vilka hon uppfyllde. Jag uppfyllde typ inget utav mina.

här är ett uttag från mitt första inlägg 09!

NYÅRSLÖFTE BLEV DE:
• Samla ihop pengar till en apple laptop.
• Åka till barcelona med sabrina
• Gå Friskis&Svettis hela året ut
• Vara med Rebecca hos hennes mamma mer ;)

fast de översta är det största. Dom andra är bara små.

jag kan ju säga att inget av dom hände utom de med barcelona. men de där om en apple laptop de va för att ja ville ha en laptop men jag fick en minidator och de blev ju sååå mycke bättre! resten är ju bara bajs ;)


årets?

jag kopierar sabrinas för jag ORKAR SERIÖST itne göra egna såå.. Jag tar samma löften som hon har, kanske kommer på något mer också men de kommer upp senare isåfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0