tror ni jag når 1000?

Efter de här inlägget har jag 19 inlägg kvar innan jag når 1000 inlägg sen bloggen skapades. Tror ni jag hinner 1000 innan veckan är slut? Haha! ja de är klart! tror tillochmed jag hinner de tills på onsdag. : )

Tog bild på min väska med mobilen men de funkade inte att lägga in på datorn? aja, ni får nog se en outfit bild imorgon men väskan med såklart! : )

Nu ska jag plocka upp alla kläder, som ni vet, jag hade med mig till pappa men som är rena som jag sen bara slängt på golvet! ; ) haha ja, så är de när man har en proppfull byrå. Sen ska jag duscha . puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0