Nu är jag hemma

hej alla!

Kom hem lite senare än vad jag tänkt idag. När vi var klara på pappas jobb så drog vi hem en snabbis och sen drog vi till Vallentuna och var där i pappas verkstad i några timmar och fikade med Jimmy, Jocke, Sebbe och Lillen. Sen drog vi till ICA och handlade lite mat och snackade lite med Janne och Maria som vi mötte där nere, sen drog vi hem.

Vad har ni andra gjort idag dåra? Ni vet ju redan om min dag, de var rätt långtråkigt men trevligt speciellt på pappas jobb, deras humor asså.

Jag ska fixa med veckans blogg idag iallafall! : ) så missa inte de!




Jag just nu, (förlåt att jag inte är seriöst på någon av dom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0