need a bag

Är vaken nu, eller har varit de ett tag för de var as varmt i mitt rum i morse. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem med frukost. Sen får vi se vad som händer idag.
Ångest har jag iallafall, skolångest. De är ju saker som man måste göra men de är bara två dagar kvar.
Ibland så vill jag faktist bara hoppa ur skolan och testa att göra något annat, vara ledig, jobba, köra bil. Bara göra något annat än skolan som man måste gå i i 12 år.

förrsten jag måste köpa en väska från ginatricot som jag såg när jag var i forum men har inte hittat den någon annan stans, någon som vet vart man kan hitta den? den är typ svart i skin rätt blank ooch med axelband och ''handväske''band.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0