myser i nya tröjan

Var som sagt i forum idag, hittade en tröja och en väska till skolan som jag ska köpa senare. Köpte inget av de. Innan vi åkte vidare så gick vi snabbt in på Zara och jag hittade en skinnjacka jag gillar för 599:- som både jag och pappa gillade (och de är ett + för min pappa gillar bara kläder jag hatar, för dom har ingen stil alls ibland, men nu hade jag tur) Han erbjöd sig att köpa den men jag sa att den var för dyr och att jag skulle kolla på ginatricot först. Men när vi var i Kista så såg jag en jacka på bikbok för 1599. Så jag sa till pappa att den på Zara var bra, så den ska vi köpa! : ) hihi! för de var ju ett jäkligt bra pris på en skinnjacka. Men vi bestämde oss iallafall att åka till Kista och se på sommaren med göran, men innan de gick vi in på bikbok och köpte tröjan jag hittade i forum, hur myyysig som helst! 299:- gick den på.





299:- Bikbok

nu drar jag med pappa på fyrhjulingen. bloggar senare!

Kommentarer
Postat av: skrattandesabrina

GUD va fin !

as snygg på dig

2009-08-11 @ 19:07:05
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0