lunch

Är de soligt hos er? Hos mig är det de! 23.8° utomhus. Har precis ätit klart min lunch, de blev min favorit smak, kycklingnudlar. Satt och var lite barnslig framför webben i min minidator också. haha!
Har kollat lite mer på 24 och suttit lite vid datorn och läst lite bloggar men inga uppdaterar ju eftersom dom antigen jobbar eller går i skolan. Men vissa slutar nog skolan snart! : )



haha vet inte riktigt vad jag gjorde där ; )
Tror faktist jag menade att visa ''hippiebandet'' :)


Passar jag i ''hippieband''?



kycklingnudlar och ett glas multivitamindryck är perfekt! : )

Kommentarer
Postat av: madelene

är beroooeeeeeennndeee av multivitamin (L)

2009-09-09 @ 22:06:43
URL: http://rosaprickigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0