glad som shia's banan

okej , fråga inte om rubriken!
kom hem för ett tag sen, hade vääldigt roligt där, verkligen den bästa gången där. Vill inte ge för många uppgifter men de är de ni får. Sabrina vet, och mina närmsta vänner kan få veta men tyvärr ingen mer.
ååh, chattar med tre personer i samma chatt så dom uppehåller mig, så de går segare att blogga.

Blev god mat idag, korv och strips, fast hade faktist tänkt ta sallad men pappas kollega skulle ta korv med strips och de lät så gott så jag tog de jag me. hehe.
Förresten är hos pappa nu eftersom jag ska slippa åka framochtillbaka, vi ska nämnligen till väsby imorgon för att fira min morbror som fyller 20! har inte träffat honom sen julen. Så de blir trevligt!






jag för ett tag sen , hehe. Känner mig rätt fräsch idag, sen att jag är flummig nu är en annan sak och förklarar bilderna. Förresten.. Är inte mitt hår rätt volym idag? tycker jag, fast det kanske har att göre med att jag gått och dragit handen igenom de hela dagen. hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0