gästbloggar

hejsan alla jenniferläsare :) nu är inte jennifer här... hennes internet funkar inte så jag ska blogga lite åt henne ;) tycker för det första att det är synd om henne (a) men kul att jag är här. Jennifer kommer inte kunna skriva nått resten av kvällen men förhoppningsvis imorgon. Jag åter kommer väll om det inte blir så ;) Men Veckans outfit kommer vara på måndag. Så alla vet det nu. Men nu ska jag dra och skriva i min egna lilla blogg....
Jennifer hälsar att jag är bäst som gästbloggar åt henen :) hör ni alla det ! Jennifer tycker att Sabrina är bäst! men nu får ni ha det så bra, forsätt läs jennifer blogg :) + min. C-ya alla skööna / sabbetabbetheman

jennifer & sabrina på tibidabo i barcelona!


 
sabrina & jennifer i ettan ute i skogen



sabrina & jennifer på dagis när det är lucia

Kommentarer
Postat av: cassie

guu va söta!

2009-08-24 @ 17:37:20

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0