''Don't say your sorry, cause I'm not even breaking''

I knew better, than to let you break my heart...

Är fortfarande hemma, men den här gången hos pappa. Han hämtade mig efter föräldramötet igår. Gud! jag har inget att göra! alla är ju i skolan. Jag vill träffa alla söta människor ju. Linda, Frida, Elin, Tilde, Freja, Anna, Agnes, Blerina och Sabrina! <3 Saknar alla! även dom jag kan ha missat.

Vad ska ni göra idag då? Själv ska jag nog gå och ta en glass för att dämpa kliet i halsen lite. Har tagit en alvedon men de kliar fortfarande och så har jag rethosta och de är något av de värsta man kan ha! Nej, nu ska jag inte klaga på mig själv längre. Jag kan klaga på någon annan. ; ) haha

Sabrina, när kan vi vara? saknar dig! <3


Kommentarer
Postat av: sabrina

ssnart vad gör du på lördag? :)<3

saknar dig också...

2009-08-26 @ 15:20:08
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0