Borta bara borta,



Igår hände det något förfärligt! Nämnligen Prison Break hade säsongsavslutning! Alla säsonger har varit så underbara och nu är de bara borta. Så nästan ingen bra serie går längre. DHW, PB och LV är borta! mina favoriter, nu är de bara Criminal minds och CSI kvar...

Jag gick och la mig tidigt igår redan 11 faktist. Hade ont i huvudet och jag frös sen så hade vi inga alvedon hemma så jag gick och la mig.
pappas mobil väckte mig idag, de var någon som ringde halv nio :O Sen kunde jag inte somna om ''/

Där på bilden ska jag idag. Nacka Forum. Väntar bara på att pappa ska komma hem med lite frukost och sen ska vi nog göra oss i ordning och åka. Jag tar lite bilder med mobilen för annars får ni vänta tills på fredag innan ni ser dom.
Vad ska ni göra idag då?

Nej nu ska jag ta och klä på mig.

puss&kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0