VÅR!

VARNING! FÖR LÅNGT INLÄGG!


ja!!!!!!! nu är det vår! här hemma är det 18 grader även fast solen ligger på, men varmt är det!
Ledsen att jag inte skrev igår. Men jag orkade inte. Det var as kul på pappas jobb, kamerakillen hade gjort något med en kabel så det blev strömavbrott. här är lite vad som hände;

(dom som är kursiva sa inte jag)

- sätt dig i bilen, grindarna har stängt så vi måste åka dit.

- vad har hänt?
- det är ett sabotage, eller kamerakillen har gjort något med en kabel.

framme vid grindarna.

- ställ dig här. Varje gång det kommer en bil som ska svänga in hit så får du vinka åt dom att dom ska åka igenom utfartsgrinden.
-okej....
- och om någon frågar nått så är det bara säga att det är strömavbrott eller så får du säga att dom ska prata med personalen om dom frågar något annat. Nu måste jag åka så när Berra kommer är det bara att åka upp till ÅVC:n och äta.
- ska du lämna mig här???? :o
- ja, jag är tvungen det finns ingen personal där uppe.

Berra kom med maten men dom var tvungna att få upp grinden och det tog ett tag. Och det var as pinsamt att bara stå och vinka och prata med främmande folk i bilar. Så igår fick jag kall middag men skit samma. kul var det =]

idag har det varit en vanlig dag. Jag stog på händer på jumpan.. USCH! vad jag hatar det! försökte även jula med det gick inge bra.. Men kullerbyttorna fixade jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0