ut eller stanna inne?

nu är det 23 grader här i solen! funderar på att hoppa studsmatta men jag är inte säker för att jag fortfarande har ont sen jag trampade snett på lunchrasten. Nu när jag tänkte på studsmattan kommer jag ihåg ett gammalt minne sen mars/april förra året.
Jag och Rebecca höll på att spela in en musik video till madonnas 4 minutes. Så varje dag i en vecka klädde vi på oss våra mysdresser eller mjukisbyxor och gick ut och hoppade och filmade.
Sen en annan dag i somras. Vi satt och åt fläskfilé och potatisklyftor, och jag och Rebecca hade proppat i oss mat för att vi var så hungriga. Och sen gick vi ut direkt efter och hoppade. Och illa mådde man. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0