Top Model eller SATC?

Vet inte vad jag vill se på? Top Model eller SATC?

Tisdag idag. De var en konstig dag.. Eller ja, annurlunda. Men skitsamma. Åkte hem och åt en kaka och en glass. Pappa kom på en gång och vi åkte och handlade. PÅ vägen hem efter vi handlat åkte de förbi en medelålders man och glodde. SÅ jag bestämde mig för att glo på alla bilar och visa att jag också kan. haha japp sån är jag!
Sen kom vi hem och nu sitter jag här och väntar på pannkakor. Hoppas dom är goda!

Förresten fick jag, Fabian och Jonathan ha teori på jumpan. De var as tråkigt! Vi läste om vätska,svett och varför man måste duscha efter man idrottat. Och sen svarat på frågor. Fick t. ex. lära mig att vi tapapr ca. 6-13 g hud om dagen. Som blir ungefär 3,5 kg per år. Så de handlade de ungefär om. Och sen typ att kroppen behöver 2,5 l vätska om dagen. Och utav de kommer 1,5 l av maten.

Nu är maten klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0