Tisdag

Vi gick upp tidigt idag igen för att vi skulle hinna. Vi hade bestämt med Hannah och Alice att vi skulle hänga med dom till Vällingby. Vi fick stressa lite i slutet.
När vi mötte Hannah vid shell så var hon sur för alice kunde inte följa med. Vi gick till Spånga station och tog en buss där ifrån till Vällingby. Vi hade as kul där. Kollade på H&M. Sen runt 1 eller 2 tiden ringde Micke Rebecca och sa att han skulle till Kista och att han behövde hennes bussremsa. Så vi fick åka till någon konstig gata jag inte vet vad den heter. Vänta på Micke och ge den till honom. Sen gick vi hem till Rebecca därifrån. Köpte även en varsin glass (solero) och en varsin klubba. Tjejen i kiosken räknade fel. Alla glassar blev tillsammans 51 kr. Och sen plus tre klubbor blev det 57 men jag fick bara betala 51:- men det gör inget för mig. =]
Sen när vi kom till Rebecca var pappa där så jag hämtade mina saker och vi åkte.
Sen nu när vi kom hem kom jag på att jag glömde min jacka hos Rebecca så den får jag på fredag. Så det går inte att åka fyrhjuling för mig idag iallafall :(
Och nu är jag hungrig och min macka poppa nyss up ur rosten så nu ska jag äta den och se på tv =]
Rebecca i en spegel på H&M




Jag i en spegel på H&M


och ni ser skorna vi köpte på DinSko på bilderna också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0