survivor

godmorgon! Ska göra frukost efter jag skrivit klart. Men jag måste berätta en sak dom gjorde på survivor nyss. Dom fick stå med handen upp i luften. Runt handleden satt ett rep som var kopplat till en hink med vatten ovanför dom. Så om dom rörde på handen blev dom blöta. Dom som stog längst stog i 6 timmar! Jag vet att jag aldrig skulle klara det iallafall.

förövrigt vaknade jag vid åtta och mådde illa så jag väntade med frukost tills nu då min mage skriker efter mat haha! SÅ nu måste jag äta. så jag får skriva lite mer.

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Ja de har jag gjort :)

Tack så mkt .

2009-04-19 @ 09:48:05
URL: http://tiffanyt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du fixa en design till min blogg? <3

Kram / mckemi

2009-04-19 @ 17:56:43

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0