snart har jag rekord! plus en ny blogg-sms!

hejhej! snart har jag rekord för mig själv i hur många inlägg jag skrivit. Eller de kanske man inte ska kalla rekord? men iallafall.. efter det här inlägget har jag sju inlägg kvar och sen har jag skrivit 500 inlägg! sen september. hihi! Det kanske inte är så jätte mycke för er men för mig betyder de mycke..!

Innan jag startade den här bloggen hade jag en annan blogg som jag bara uppdaterade någon gång ibland. Jag tog bort den och bestämde mig för att börja om och verkligen uppdatera mycket. Och i början gick de bra. Sen blev de inte lika mycke uppdatering. Sen läste jag lite bloggar och t. ex. designadinblogg sa att man borde uppdatera runt 3-5 gånger om dagen och ha runt 15-20 inlägg i veckan.
Så jag började hålla mig till de.. Kenza sa samma sak. Dessie sa 8-10 per dag. Så nu hänger jag efter de. För att jag vill inte att mina läsare ska tröttna på min blogg. Så så e de =)

Idag när jag försökte göra lite ändringar i min design gick de inge bra och jag fick återställa min kodmall. Så jag var tvungen att fixa en ny BLOGG-SMS. Och nu är den ännu bättre också! Mycke mer ekonomisk för dig!
För er som inte vet är blogg-sms den rosa rutan i menyn. Du smsar in ett medelande som kommer synas här i 30 minuter. För endast 5 kr! är inte de bra? om ni vill veta mer om de tryck där det står i rutan "hur fungerar de?" så kommer ni till blogg-sms hemsida. Och jag tror det är MAX 140 tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0